poniedziałek, 22 września 2014

Przygotowania do "malego" pokazu..

Siedzę i dłubię...na tyłku odciski, ręka odmawia posłuszeństwa (he dobrze, że tylko jedna ! ). Efekty są takie, że wczoraj skończyłam kokówki z wisterią i zakończyłam składanie bukietu ślubnego. Do tego parę nowości. W tym roku na dodatek organizuję pracę jednej z grup biżuteryjek dla WOŚP. Pokaz 19-tego października. Szczegóły zapodam niedługo. Na razie baardzo pracowite przygotowania, bo to nie tylko sam fakt zrobienia biżu, czy dodatków. To jeszcze różne fazy orgnizacyjne, by móc w ogóle się pokazać. Coś za coś. Oczywiście ze mną i biżuteryjkami (coś tam pokażemy ;) ) jest jeszcze zaproszonych do współpracy i pokazania swojego kunsztu parę osób i od nich tylko zależy, czy dadzą radę. Jak już powiedziałam kiedyś, w podstronie Belles-Art, to moje dziecko, moja marka najlepszego wykonania, jakości i ma się rozrastać pod tą nazwą dla wszystkich najlepszych. Co nam z tego wyjdzie... zobaczymy, czas pokaże. Na razie pracujemy nad tym, żeby pokazać, że cuda sa możliwe. No to co? Małe zajawki, by sie przydały...
Kokówki...
Bukiet się składa...
Tak wygląda podstawowa gałązka ..jeszcze z zielonym podkładem..
są jeszcze biżutki, ale musz zrobić im fotki.. oj będzie się działo ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz