piątek, 7 listopada 2014

Recenzja Twórczych Inspiracji. Zeszyt 6/6.

Znowu spotkała mnie niespodzianka w skrzynce na listy – czyli kolejny numer „Twórczych inspiracji” Wydanie na listopad 2014r. A w środku przygotowujemy się do świąt pełna parą. Wprawdzie za oknem pogoda bardzo wiosenna, a nie listopadowa, nie licząc mgieł porannych, ale chyba czas już zacząć,  skoro chcemy, żeby święta były niepowtarzalne. No i jeśli planujemy zaskoczyć bliskich pięknie udekorowaną choinką…  a i może też samodzielnie wykonanymi prezentami. Inspirujących pomysłów mamy dużo. Od wykorzystania guzików na zrobienie świątecznego wianka, poprzez haftowane i koralikowe bombki do haftu na drewnie. Tak, tak. Nie jest to pomyłka pisarska. W tym wydaniu Coricamo zaskoczyło mnie kartkami na osikowej kanwie. Co to jest i jak to wygląda… No tu Wam tego nie opowiem bo sama się zaczytuję i zastanawiam się jak to zrobić, żeby mieć czas spróbować zrobić taką karteczkę. Poza tym to ma być recenzja numeru.  Haftowana secesja – czyli haft na podkładzie filcowym – też warto nie tylko zobaczyć, ale przeczytać opis techniki i spróbować. Propozycja haftu tucholskiego mnie totalnie zachwyciła. Jak ja dawno nie haftowałam złotymi nićmi… Chyba czas wrócić do odłożonego na bok tamborka… A obrazkowy kurs haftu wstążeczkowego to jest coś, co mnie kusi okropnie… A woreczek – organizer  z kieszonkami – to mam uszyć mojej córce …bo zobaczyła i mnie nie odstępuję. Dziękuję Coricamo za nowe twórcze pomysły i zmuszenie mnie do jeszcze bardziej logicznego zorganizowania mojego wolnego czasu, którego nie posiadam.  A tak na poważnie bardzo   polecam lekturę gazetki.  Oczywiście nie opisałam tu wszystkiego, co tam jeszcze w tym numerze jest… bo uważam, że warto wybrać się do kiosku lub Empiku na jesienny spacer i spróbować zrobić dla bliskich coś samemu na święta. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz