niedziela, 13 lipca 2014

Kryształowo mi ..

Dzisiaj 2 komplety z kryształowymi biconami  4 mm Transparent AB i  Preciosą Rocaille: 9 o Silver-Lined-Mat-Emerald, 11o Opaque Shell Beige i 10o Silver Lined Crystal.

A poza tym skończył mi się właśnie urlop.. Relacja z Krasnegostawu niedługo - musiałam skończyć najpierw kilka spraw. Padam ze zmęczenia.. i w sumie dotarło do mnie, że jednak jak mam poukładane dni, tzn. idę normalnie do pracy, to mam więcej czasu na oddech... może przez to, że popołudniami nie mam wtedy już tysięcy telefonów i nie muszę w pośpiechu zmieniać planów, bo jednak siła wyższa i trzeba iść do pracy, a tu młoda na człowieku z jednej strony wisi i jak tu znaleźć kogoś do niej w np. godzinę... do tego rozgrzebane koraliki, deco, pranie i przy okazji obiad.. i potem weź człowieku ogarniaj... dobrze, że jutro do pracy..oj dobrze.. może się jakoś poukłada bardziej...bo ostatnie 2 tygodnie wyczerpały mnie do cna... Niedługo relacja z Krasnegostawu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz