czwartek, 28 sierpnia 2014

Recenzja magazynu "Twórcze inspiracje" zeszt 5/6

Wczoraj, po powrocie z pracy spotkała mnie bardzo mila niespodzianka w skrzynce na listy. Coricamo  przysłało mi nowy numer czasopisma, z bardzo miłym listem. Publicznie odpowiem, że ja równiez bardzo sie ciesze na współpracę - co to będzie - dowiecie się niebawem. Jednak, mając na względzie prośbę o recenzję - proszę bardzo. Nie będe sie rozpisywac punkt po punkcie, bo nie chodzi tu o rozpisanie rozprawki, czy opisanie strony, po stronie - bo po co wtedy by kupować gazetkę? A warto. Bardzo warto. W środku jak zwykle mnóstwo pomysłów. Od eko-biżuteri z osikowych wiórków, poprzez quiling - i to ba - nie byle jaki - tylko 3D... Sama kręcę z córką paseczki i takie trójwymiarowe zabaweczki są świetnym organizowaniem czasu dziecku na jesienne wieczory. Zabawa przednia. Do tego tkanie na krośnie. Kroczek po kroczku pokazana technika. Może warto spróbować czegoś nowego? Jak zwykle wzory haftu krzyżykowego i to słuchajcie naródu - dwustronnego... To nie jest takie proste - próbowałam kiedyś - pozostałam przy tradycyjnym. Podziwim tych, co robią i na razie niech tak pozostanie - ale warto podglanąć technikę...a może spróbowac ? Tym bardziej, źe przed nami długie wieczory i może jakieś ozdoby choinkowe by zmajstrować? U mnie od lat gości choinka z własnoręcznie wykonanymi ozdobami. Ile przy tym radochy dla dziecka, ile z tego robię prezencików choinkowych.. ciężko czasem zliczyć. Do tego Coricamo  nie zapomniało o maluszkach ... czyli modny plecak dla malucha.. A z czego ? - z patchworku... Technika - jak dla mnie - czarna magia..(tfu biała .. no wkońcu jako wiedźma mam uprawiać chyba czarną?) Jak uda mi się dotrzeć do Ustronia na kolejny Zjazd Twórczo Zakręconych - oświadczam uroczyście - pierwsze warsztaty to patchwork. Co jeszcze jest w gazetce? A jest, jest - szycie espadryli,  powiew świąt czyli aniołki witrażowe (właśnie niesamowity haft dwustronny), trochę stylowego folku, karteczki no i nawet przygoda z drutami.. Nie opiszę Wam wszystkiego - bo wolę Was zachęcić do kupna gazetki. Tym bardziej, że jeszcze możemy pobawić się w projektantkę i nawet samemu zaprojektować sobie obrazek do wyhaftowania - w gazetce jest instrukcja jak skorzystać z darmowego programu Photo Coricamo  Nota bene - bardzo ciekawy programik. I fajnie, że mają go na stronie. Pamiętam jak się kombinowało, jak to przerobić zdjęcie i sobie wyhaftować. Teraz oprócz, tego, że możecie własne zdjątko przerobić - programik dobierze Wam mulinę i można ją jeszcze od razu zamówić - no full wypas. Czyli co? Lecim do kiosków, Empików i wszędzie tam, gdzie można się zaopatrzyć w nowy numer Twórczych Inspiracji? Jesień się zaczyna, więc do dzieła - nie tylko się inspirujemy, ale i coś robimy.  A co bym dodała? No, jak inspiracje i twórczo ma być... Hafty świata... Przecież nie tylko musimy być zapatrzeni we własny świat, nieprawdaż? Koronki świata.. trochę historii .. czy wiecie, że pierwsze koronki frywolitkowe odkopano w jednym grobowców egipskich z czasów Kleopatry??? I znana była w starożytnych Chinach? Śledźcie uważnie nie tylko ten numer "Tworczych Inspiracji". I to by było na tyle. Na razie dziękuję za uwagę. Pisałam ja, czyli tym razem jako DecoArtMag.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz