poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Waszmość Stefan Stefano kameleon ....

No uszyty w sumie ... no przyznam się ... od około tygodnia ... gapi się bezczelnie na mnie, jak szyję kolejne biżuty... i robię to, czy tamto... Dzisiaj gad jeden obserwował kiszenie ogórków... A wzrok miał taki, jakby chciał wchłonąć kilka... Prezentuje się zacnie... No nie powiem... Wzrostu też słusznego.. No około 13 na 13 cm., to jest chyba już coś... W końcu każda wiedźma ma zwierzaka... Jedne mają kota, inne żabę... A ja dziwak trochę jestem czasem i machnęłam sobie kameleona... Inspiracją nie powiem, że nie - był konkurs Royal-Stone... No spodobał mi się pomysł i już. Czy zwierz się zakwalifikuje? Nie wiem jeszcze.. Ja często gęsto mam inne gusta niż szanowne jury wszelakich konkursów heheh. Wysłałam zgłoszenie wczoraj i czekam... Ale na prośby niektórych - pokazuję Stefcia już. Ja taka jakaś samowolna zawsze byłam. Nie będę czekać. Jak się Stefcio do głosowania załapie, to ładnie poprosimy o jakieś głosiki, cobyśmy głupio nie wyglądali na tle inszych ludziów. A jak nie, to co? Świat się nie zawali, ja go i tak lubię. Nie uzależniam się od konkursów. Zresztą, jak zobaczyłam przedłużki terminu... Ja się tam wyrobiłam... Mimo około 100 godzinek poświęconych na dopasowywanie, krojenie form, szycie przyszywanie, wypełnianie peyotem...i wypychanie kawałkami filcu, żeby grubasek taki troszkę wyszedł (a teraz much nie chce łapać leń nażarty jeden..heh).  Stefcio jest mój, mojego projektu i co kto mówi, to nam w tym wypadku lata wręcz bezczelnie na wietrze. Bo fajny jest. Na żywo jeszcze lepszy niż na fociach.  Małżowi się podoba... mi też, a Wam?




 Zrobiony gad jeden z 25 różnej maści koralików szytych w taki sposób, by odzwierciedlić skórę gada... To koraliki użyte do tego kolorowca: Preciosa Rocaille 09o Transparent Natural Chrtzolite, Preciosa Rocaille 11o Opaque Burgundy, Preciosa Rocaille 9o Silver-Lined Matt Emerald, TOHO Round 11o Higher-Metalic Iris Olivine, TOHO Round 11o Metallic Iris Brown, TOHO Round 11o Gold-Lustered Moon Shadow, TOHO Round 11o Silver-Lined Frosted Olivine – Pink Lined, TOHO Round 11o Higher-Metalic Dragonfly, TOHO Round 11o Matte-Color Dark Olivine, TOHO Round 11o Matte-Color Iris Peridot, TOHO Treasure 11o Matte-Color Iris Purple, TOHO Round 11o Higher-Metallic Iris Violet, TOHO Round 11o Higher-Metallic Purple/Green, TOHO Round 11o Trans-Rainbow-Frosted Peridot, TOHO Round 11o Trans-Rainbow-Frosted Teal, TOHO Round 11o Trans-Rainbow-Frosted Dark Peridot, TOHO Round 11o Trans-Rainbow-Frosted-Grass Green, TOHO Round 11o Transparent-Frosted Olivine, TOHO Round 15o Inside-Colour-Rainbow Light Yellow/Capri Lined, TOHO Round 15o Inside Colour Rainbow Crystal/Montana Blue Lined, TOHO Round 15o Transparent-Frosted Amethyst, TOHO Round 15o Transparent Med Amethyst, TOHO Round 15o Metallic Iris Purple, TOHO Round 11o Matte-Color Iris Purple, TOHO Round 11o Transparent Ametyst. A na oczka poszły żółte kryształowe kryształki.
A tak powstawał:







 I łaputki...no bo jak by mi właził na ramię, no jak???


i jeszcze raz gościu ... na korę wlazł do słoneczka..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz